Rødt nivå på Språksenteret

Illustrasjon

Rødt nivå innføres på Språksenteret fra og med tirsdag 10.03.21

For oss på Språksenteret betyr rødt nivå følgende:

·         Alle elever skal møte på skolen som vanlig, og klassene har de samme timeplanene.

Språksenteret har elevgrupper med få elever i hver gruppe, og det ligger derfor godt til rette for at elevene kan holde avstand til hverandre.

Alle sammen MÅ følge smittevernreglene: Hold avstand, unngå fysisk kontakt, vask/ sprit hendene ofte og hold deg hjemme dersom du er syk. Elever på ungdomstrinnet som benytter seg av offentlig transport må bruke munnbind.

Vi håper at vi sammen kan klare å få kontroll på situasjonen slik at vi kan nærme oss en normal hverdag igjen.

Skulle det være noe som er uklart, er det bare å ta kontakt med oss på Språksenteret!

Red level at Språksenteret from Wednesday the 10th of march 2021.

For us at Språksenteret, the red level entails the following:

·        All students attend school as usual. The classes will still follow the same schedules.

Språksenteret has student groups with few students in each group, and it is therefore facilitated for the students to keep their distance from each other.

Everyone MUST follow the infection prevention measures: Keep your distance, avoid physical contact, wash/disinfect your hands often and stay at home if you are sick. Students in class 8-9 and class 10 must use an appropriate face covering or face mask when using public transport.

We hope that we together can manage to get control of the situation, so that we can get closer to a normal everyday life again.

If anything is unclear, please contact us!